03 kwietnia, 2013

Agia Pelagia




Agia Pelagia  leży w samym środku Krety, co sprawia, że ​​łatwo uwzględnić ją  jako element wycieczki, np. samochodowej po całej wyspie. W miejscowości znajduje się wiele tawern tradycyjnych, bary, kawiarnie, sklepy i butiki, które zapraszają do spacerów po urokliwych uliczkach. 

Do miasteczka niestety autobusem nie dojedziemy, musiałyśmy z koleżanką zasuwać na piechotkę w dół jakieś 4 km od głównej drogi. Oczywiście są autobusy, ale jak pytałyśmy mieszkańców to jeden albo 2 dziennie! 
Jak już się doczłapałyśmy mogłyśmy podziwiać na prawdę piękne widoki i leżakować na cudownej plaży. Najbardziej  zauroczyła mnie mała zatoczka, zobaczcie sami dlaczego :)











Pięknie prawda? :)







  Jeżeli spodobała Wam się moja fotorelacja, zapraszam do innych zakątków Krety, jakie udało mi się odwiedzić:
  • Skaleta (tutaj zamieściłam trochę informacji jak sobie mieszkałam i co robiłam na praktykach)
  • Gramvousa - miejsce, które po prostu MUSISZ zobaczyć będąc na Krecie :)

Do zobaczenia, Kasia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz